Familiekontingent
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
Info
Årlig familiekontingent for alle i familien boende på samme adresse,inkl. børn op til og med 25 år
Familiekontingent for årlig medlemsskab for alle familier på samme adresse, inkl. børn op til 25 år. Bemærk at hele familien skal oprette deres profil som det første. Derefter skal den betalende i familien tilmelde sig og betale 1400,00 kr. (skriv 1400,00 i lille rubrik) Derefter skal de øvrige medlemmer af familien tilmelde sig. (Skriv 0,00 kr i den lille rubrik). Teksten når de øvrige familiemedlemmer tilmelder sig er: Kontingent 1400,00-rabat 1400,00 kr=0,00 kr. Skulle der vise sig problemer med tilmeldingen henvend jer venligst til formanden via vores webadresse: Kastrup sejlklub@gmail.com. Hvis man er medlem af klubben i forvejen og betaler et kontingent, skal man under alle omstændigheder henvende sig til undertegnet, da man ikke selv kan rette sit kontingent. Med venlig hilsen Søren Dyrby Pedersen Formand Kastrup Sejlklub.
Pris for  365  dages medlemskab
1400,00 kr.