Torsdagsmatch
Mødested
Klubhuset kl. 18.00

Kære Sejlere

Så er sommertogtet for mange medlemmers vedkommende slut, og vi starter op på 2. halvdel af sejlsæsonen.

Dette gældder også for vores ugentlige Torsdagsmatcher, som vi skyder igang igen første gang den 12. august.

I lighed med forårssæsonen vil vi rigtig gerne have mange både på vandet, hvorfor det er gjort meget nemt og i særdeleshed langt mere uformelt samt ikke mindst langt mindre "kapsejlads agtigt" i traditionel forstand, at komme rundt på ”banen”.

Vi sejler efter faste mærker (se kort), som besluttes på dagen på skippermødet i klubhuset kl. 18.00.

Der er fælles start kl. 19.00 ved indsejlingsbøjerne til havnen - 1 trut og så afsted.

Når vi kommer lidt længere hen på sæsonen, vil starten gå lidt tidligere, men det kan vi også sagtens nå.

Eftersnakken ved klubhuset er altid hyggelig og en vigtig del af sejladsen.

Vi glæder os til at se en masse glade sejlere med eller uden båd.

Sejlerhilsner

Kapsejladsudvalget