Visioner

Klubbens målsætning er at øge interessen for sejlsport - med ungdomsafdeling og sejlerskole samt afholde sejladser omkring kapsejlads, tursejlads samt andre fællesarrangementer.

Kastrup Sejlklub er for sejlere i alle aldre. Vores aktiviteter spænder fra optimist til pensionist.

Vi lægger stor vægt på det sociale samvær med fællesaktiviteter som f.eks. fællesture, foredragsaftener, grillaftener, fester og meget andet.

Vi er medlem af Dansk Sejlunion samt Danmarks Idrætsforbund.

Herudover er vi også medlem af SAMKAS (Sammenslutningen af Motorbåds- og sejlklubber i Kastrup).

Den daglige ledelse af klubben varetages af klubbens bestyrelse, der alle er aktive medlemmer.

Kastrup Sejlklub har tradition for at afholde kapsejladsstævner af enhver art.

Hvis du kunne tænke dig at være med, vil vi byde dig velkommen og på gensyn i Kastrup Sejlklub.

Sejlerhilsner